Klacht: toegang geweigerd tot de trein door conducteur

op 23 november 2015 over Blueway in de categorie Electronica - Computers

Op zondag 01-11-2015 wilde ik in Utrecht op de trein naar Amsterdam stappen. De conducteur stond in de deuropening en zei dat ik er niet meer in mocht omdat het vol was. Op dat moment liet hij echter wel iemand anders instappen, die mocht dus wel mee. En nu komt het, bij het wegrijden van de trein zag ik dat deze helemaal niet vol was.Ik heb een klacht ingediend en per brief naar de NS gestuurd en daar nog geen reactie op mogen ontvangen.
En dan heb ik ook nog vier weken moeten wachten op mijn nieuwe OVchipkaart waardoor ik extra reiskosten heb moeten maken.
Daarover ben ik ernstig teleurgesteld. Maar dat mij de toegang tot de trein geweigerd werd heeft mij beledigd.
dank voor uw aandacht,
Hopend op een snelle reactie uwerzijds,
Mevrouw J.M.H. Hoogervorst
Schoolstraat 18
1781 PD Den Helder

Ik ben pas tevreden met welgemeende excuses en zou het op prijs stellen gecompenseerd te worden. En dan niet in de vorm van een gratis dagkaartje maar een royalere vergoeding. Een jaar gratis reizen of zo of mijn nieuwe OVchipkaart overzetten in een eersteklas kaart.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blueway

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blueway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door annemariehoogervorst@gmail.com