Klacht: Geen garantie of service

op 24 november 2017 over Blue Tomato in de categorie Sportwinkel

Klant onvriendelijk zonder service en garantie
Na een lange levertijd eindelijk twee jassen voor onze zoon (een DC wintersport jas €169) en mijzelf ontvangen een L1 Wintersport Jacket (€359). Opgeteld toch een aardig bedrag. Wij zijn nu een paar weken verder.
De L1 heb ik een paar keer (keer of 5-6) gedragen. Niets bijzonders, boodschappen doen, naar mijn werk dat soort dingen. De jas vertoonde direct slijtplekken. Daar waar de jas kreukt, maar ook aan de naden. Na drie keer een nette vraag gesteld te hebben aan Blue Tomato kreeg ik eindelijk reactie van ene Franz . “Unfortunately we have to inform you, that the pictures look more like damage due to wear and tear and because of that no warranty claim is possible. We are very sorry.” Na een nette reactie van mijn kant een mail van zijn collega dat ze er niks aan kunnen doen Thank you for understanding. Wij kopen dagelijks iets online. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Bizar-ouderwets-klant onvriendelijk-respectloos. Hier is het laatste nog niet over gezegd. Als ik nu ruw met de jas ben omgegaan ala maar dit slaat echt helemaal nergens op.

Jas terugnemen

Alle klachten die gemeld zijn door M71