Mijn Klacht:
Hallo ik heb pas een abonnement bij jullie sinds 19 januari 2015 en ik ben werkzaam in belgie en dus ik stuur dan gewoon een smsje dat gearriveerd daar en verder niks en krijg dan een sms terug en verder niks maar ik keek nu vandaag en de kosten zijn €9,98 buiten bundel en verder dat de blox aan stonden terwijl ik er helemaal niet hebt gevraagd maar nu uitgezet en gebeld met de Klantenservice en dat gezegd en ik word gewoon als leugenaar uitgemaakt dat ik dat wist en berichten heb verwijderd maar ik heb niks verwijderd maar ik vind het gewoon erg en ik heb helemaal geen zin in vodafone want ik vind het gewoon verschrikkelijk zo wil ik niet meer verder met jullie
Gewenste Oplossing:
als mij dat gewoon gezegd word van dat de blox aan staat ,en dat de kosten worden verwijderd van €9,98 en want ik heb er niet om gevraagd en als dat word gedaan dan ben ik wel tevreden

