Klacht: Zeer onvriendelijke klantenservice

CindyBos op 01 december 2023 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Product besteld, stond op de site vandaag besteld vandaag ophalen in de winkel. Online stond dat product beperkt aanwezig was. Na 1 dag nog geen afhaalbewijs en klantenservice gaf aan dat product niet op voorraad was en dus via de post naar de winkel verstuurd moest worden. Gevraagd waarom er dan niet op de site wordt aangegeven dat het product niet op voorraad is i.p.v. beperkte voorraad, hierop gooide medewerkster de hoorn erop. Wederom gebeld en gevraagd voor uitleg, wederom werd weer de hoorn erop gelegd. Dit is zeer onprofessioneel en zeer onklantvriendelijk. Ik koop hier nooit meer wat.

Gewenste Oplossing:

Iemand normaal te woord staan. Mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door CindyBos