Klacht: Verkooppartner blokker levert Chinese troep, Blokker doet niets

Else U op 23 mei 2024 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na weken zoeken hebben we gekozen voor een kinderboekenkast bij Blokker. Het product werd geleverd in een beschadigde doos vol Chinese tekens. Na openmaken bleek ook de handleiding in het Chinees te zijn en was meteen te zien dat de kast van erg slechte kwaliteit was. Overal waren stukjes verf af. Ik heb de doos direct weer dicht getaped (kast dus niet eens uit de doos gehaald) en een mail gestuurd naar de verkooppartner (zoals aangegeven staat op de site van Blokker). Zij gaven aan het vervelend te vinden en dat het geen probleem was om hem te retourneren. Ik kreeg ook meteen een retourlabel.
Twee weken nadat de kast was aangekomen bij de verkooppartner (dat kon ik zien op het verzendbewijs) had ik nog niets gehoord. Ik heb toen gemaild wat de status was. Ik kreeg te horen dat de kast beschadigd was doordat de verpakking niet beschermend genoeg was, en dat ik daarom mijn geld niet terug krijg. Ik heb de kast in precies dezelfde doos geretourneerd, dus als die niet beschermend genoeg was, waarom hebben zij hem dan zo naar mij verstuurd?

Op de site van Blokker staat dat je contact op moet nemen met Blokker als je er niet uitkomt met de verkooppartner. Dit heb ik gedaan, zij geven aan niets te kunnen doen. Ik ben dan ook erg teleurgesteld in Blokker. Ik voel me niet gehoord. Er werd aangegeven dat Blokker uitsluitend betrouwbare verkooppartners heeft en dat het niet mogelijk was dat wij een slecht product hebben ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn geld terug willen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Else U