Klacht: Spam

D A. op 26 november 2023 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontvang al maanden dagelijks 4 a 5 mails van [email protected] en ondanks het rapporteren als spam blijf ik ze ontvangen (ik gebruik gmail).
Dit kan niet door Blokker zelf zijn gestuurd aangezien het allerlei vreemde onderwerpen betreft. Ik durf ook niet op afmelden te drukken aangezien ik bang ben dat het een phishing link betreft. Is dit normaal dat je niks kan doen tegen deze criminele activiteiten? Er moet toch een legale manier zijn om hier vanaf te komen. Alle hulp is welkom. Merci Arnold

Gewenste Oplossing:

Ik wil geen enkele email meer ontvangen van deze criminele bende, niet in dit leven maar ook niet in mijn volgende.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door D A.