Mijn Klacht:
Op 25 mei 2014 bestelden wij een tuinset op jullie website.
Deze 7 delige tuinset, genaamd MONTANA-BELIZE werd bezorgd op 31 mei 2014 door uw vervoerder. Bij het uitpakken van de tuinset bleek de tafel aan de binnenkant beschadigd te zijn en is er een stoel kapot.
Wij gaven dit door via uw mailadres: [email protected]
Na een aantal mails van uw kant dat mijn vraag/klacht nog in behandeling is belde ik met uw klantenservice, voor het eerst op 13-06-2014 om 15:55 uur. In het gesprek heb ik aangegeven dat ik mails heb verstuurd en daar tot op heden geen reactie op kreeg. Uw collega bevestigde dit en melde dat het erg druk is. Hij zou voor mij regelen dat de stoel werd omgeruild (binnen 3 dgn) en dat de tafel helaas niet meer leverbaar is en dat ik daar een financiële tegemoetkoming in kon krijgen als ik foto’s zou mailen naar [email protected]
Uw collega beloofde mij het zelf in de gaten te houden. In totaal duurde
het gesprek 20:56 min.In die week daarop kwam er geen omruiling!
Op 30 mei 2014 om 13:11 uur belde ik weer en er werd mij verteld dat er niets onder het ordernummer bekend was maar dit bij een collega (andere afd. lag). Deze heer beloofde mij ook dat het goed kwam en er direct een invoer zou komen om de stoel om te ruilen. Binnen 3 werkdagen zou de vervoerder een afspraak maken! Ook nu weer kwam er geen telefoontje en stond ik weer met lege handen! Het gesprek
duurde in totaal 8:06 min.
Op 7 juli 2014 om 14:55 uur belde ik weer en maakte ik mijn klacht weer bekend. Dit keer wist de dame van de klantenservice direct bij wie ze moest zijn om het na te vragen. Deze vriendelijke dame belde mij terug en deelde mij, wederom, mede dat er niets bekend was maar dat ze nu geregeld heeft dat de stoel wordt omgeruild. Over de tafel kon ze niets zeggen, wel dat mijn foto’s er waren, maar dit wordt behandeld door een andere afdeling. Gelukkig, dacht ik, nu iemand die er wat aan heeft gedaan maar wederom geen telefoontje van de vervoerder en geen omruiling. In totaal duurde dit gesprek (van mijn kant) 6:41 min.
Nu ik na drie keer toch wel boos begon te worden en heb ik op 15 juli 2014 weer gebeld met de klantenservice, dit keer om 9:41 uur. Ook nu kreeg ik weer te horen dat er niets bekend was van een omruiling tot ik zei dat dit door een ander ingevoerd zou worden (handmatig). Deze beste man heeft overlegd en mij excuus gemaakt en direct met mij de omruiling in het systeem gezet. Maar het kleine beetje hoop dat hij mij gaf is nu echt weg, u raad het al …. geen omruiling, geen telefoontje en weer 10:36 min aan belkosten.
Ook op mijn mails en brief van 22 juli reageren jullie gewoon niet!
Beste BLOKKER, hoe kan dit toch keer op keer weer fout gaan en zo met jullie klanten omgaan, ik heb het hier over een tuinset van € 539,- voor velen een hoop geld en hard verdient en u gaat er zo mee om.. triest!
Gewenste Oplossing:
Serieus genomen worden, excuus van Blokker, omruiling van de kapotte stoel zoals beloofd en een tegemoetkoming voor de beschadigde tafel!
