Klacht: incompleet artikel 0717560

fxa.holtz op 16 juni 2014 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 17 juni 2014
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Holtz, Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij begrijpen de door u aangegeven situatie met betrekking tot uw bestelling en de vooralsnog niet geleverde artikelen en willen u hierbij onze excuses aanbieden. Wij betreuren het dat u uw levering...

Bedrijf Blokker
Status Opgelost
Datum 16 juni 2014

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

garderobe kast xl, , de verpakking was open geweest en de doos is weer dicht geplakt.
Bij het uitpakken werd duidelijk dat tijdens het controleren de 5 bodemplaten niet aanwezig waren.Dit vind ik storend !!

Gewenste Oplossing:

Dat BLOKKER alsnog de platen opstuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 17 juni 2014 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Holtz,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij begrijpen de door u aangegeven situatie met betrekking tot uw bestelling en de vooralsnog niet geleverde artikelen en willen u hierbij onze excuses aanbieden.

Wij betreuren het dat u uw levering incompleet heeft gekregen. Het kan spijtig voorkomen dat klanten hun bestelling incompleet ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij hebben aan de hand van uw ordernummer uw bestelling geverifieerd. Het blijkt dat er op dit moment geen ander pakket / geen andere pakketten naar het bezorgadres onderweg zijn.

Het artikel is daarom alsnog door ons ingevoerd in het systeem om opnieuw naar het onderstaande filiaal te worden verzonden.

Sluisplein 17
1761 BT, Anna Pauwlowna

Wij hebben de nalevering vandaag voor 18:00 ingevoerd. Het pakket zal de eerstvolgende werkdag op het bezorgadres worden aangeboden. Dit is echter altijd onder voorbehoud omdat wij afhankelijk zijn van de bezorgdienst.

U kunt de gehele order omruilen in het filiaal op 18-06-2014 na 16:00 uur.

Hierbij willen wij excuses maken voor het ongemak dat u reeds ondervonden heeft.

Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Michael K
Blokker Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Klacht is zeer snel opgelost, mijn complimenten, nieuwe artikel ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM