Klacht: Geen aanname kasgeld

Mettelaan14 op 01 september 2023 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Geachte dames/heren.

Vanavond was ik in de winkel van blokker te oldenzaal. Ik had voor ongeveer €30,00 gekocht en wilde betalen met €100,00. Zonder dat deze medewerkster in de kassa keek werd er gezegd: we kunnen niet wisselen. Dit is een standaard antwoord. Ik zei je bent verplicht dit geld aan te nemen, dit is een wettelijk betaalmiddel. Ze zei, heb je t niet anders, en nee ik had t niet anders. Ik zou voor een oudere dame een cadeau voor haar kleinkind halen. Dus ze gaf me €100,00. Ik zei en nu? Ze verroerde eigenlijk geen blik en bleef bij haar verhaal. Dit is te gek voor woorden, niet eens kijken laat staan je best doen om de klant toch te kunnen helpen. Sorry voor mij geen blokker meer.

Dat dit gedrag veranderd wordt. Je moet gewoon contant kunnen betalen, zeker aan t eind van de middag. Dan heb je wisselgeld in de kassa. Hier slaan ze de plank volledig mis.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mettelaan14