Klacht: Blokker online heeft een aflever CHAOS

Careldeeerste op 07 oktober 2023 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is niet DHL maar packaly.com die mijn pakket vandaag zou hebben langs gebracht. Maar heb niets ontvangen. Gemeld bij Packaly en mag 5 werkdagen gaan wachten op een ticket antwoord. Waar mogelijk niets anders in staat dan afgeleverd.
Gebeld met Blokker klantenservice maar die eisen dat je langs al je buren gaat om te vragen of er een pakket is. Geen ordernummer gevraagd en niets opgezocht. Terwijl ik al de hele ochtend uit het raam kijk en maar niets zie. Of te wel ik bestel NOOIT meer online. Verder is er geen mogelijkheid op de Blokker website om een klacht in te dienen over een telefonisch medewerkster. Het vragen naar een manager werd weggezet als niet aanwezig. Hekel aan slecht personeel met als naam F….e

Gewenste Oplossing:

Niet meer samen werken met Packaly zodat er geen andere slachtoffers vallen. Voortaan maar naar de fysieke winkel want nu ben ik mijn geld kwijt en heb niets ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Careldeeerste