Klacht: blokkade tv en internet

op 21 juni 2016 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Zojuist heb ik een blokkade gekregen van tv en internet van fiber omdat ik volgens hun 0.20 eurocent te weinig zou hebben betaald bij de laaste factuur .Nadat ik gebeld heb met fiber werd er gezegt dat er via de mail al 10 herhinneringen waren verstuurd. echter heb ik nooit een mail ontvangen van hun ook hebben ze niet de moeite genomen om me per brief mij er op de hoogte te stellen van de achterstand verder werdt er maar door fiber geroepen dat het het mijn eigen schuld was en verder zeer klantontvriendelijk behandeld door de medewerker ook op de vraag of ik die 0.20 cent dan bij de volgende periode extra mocht betalen werdt gezegt dat dit met heen mogelijk heid kon en ik eerst moest betalen kortom fiber gaat een klant die altijd netjes op tijd de rekeninhen betaald opeens een klant afsluiten omdat die per ongeluk 0.20 te weinig betaalde afsluiten van tv en internet kortom een hele kinderachtige en gierige geldschraperij van fiber en wederom zeer klantonvriendelijke en geen begrijpende medewerkers bij fiber

wanneer de blokkade per direct wordt opgeheven want ik vindt het zeeer kinderachtig om iemand voor 0.20 een blokkade op te leggen mede omdat ik totaal geen mail of post heb ontvangen over de nog te betalen achterstand en wederom voor de zoveelste keer mensonvriendelijk en afgesnauwd ben door fibermedewerker en een excuusbrief van de manager van fiber en een grote bos bloemen Fiber medewerkers zijn totaal ontspoord en werken alleen voor eigen belang en totaal niet klantvriendelijk of uberhaubt meelevend met de klanten

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dhr visser