Klacht: Blokkade telefoon

op 03 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Hierbij wil ik een klacht melden/indienen over Samsung.
Na een telefoon update gehad te hebben wilde ik deze vergrendelen door ‘gewoon’ mijn vingerafdruk te gebruiken, deze pakte die ineens niet meer evenals mijn alternatieve code, de telefoon vraagt nu om een backup wachtwoord welke ik zelf nooit heb aangemaakt in de telefoon!
Ik heb ook geprobeerd de telefoon te vergrendelen via de Samsung service, find my phone o.i.d.
Vervolgens heb ik meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice van Samsung welke mij adviseerden mijn telefoon gewoonweg te resetten, wat een service!
Er staan te veel foto’s etc. op wat gewoon te veel waarde voor mij is en welke ik gewoon niet kwijt wil.
Het betreft een Samsung Galaxy S5 mini

Dat ik gewoon mijn telefoon weer in kan en al mijn gegevens behoud, ik maak geen gebruik van een sd kaart.
Het is toch te absurd voor woorden dat Samsung zelf die update plant en dat ik ineens buitengesloten word van mijn eigen telefoon!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bryanvdh