Klacht: bloemen niet bezorgd en status is onbekend

op 16 februari 2016 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vorige week donderdag 11/2 om 09:06 een bestelling geplaatst en betaald voor bloemen bezorging naar het buitenland op zondag 14/2 (Valentijns) daarna kreeg ik een bericht dat een levering op een zondag niet zeker is; Prima dacht ik, dan wordt het wel de dag daarna afgeleverd.
Op een maandag ochtend contact opgenomen met de klantenservice om naar de status van bestelling te vragen, daar werd mij verteld dat het contact nummer van de ontvanger niet klopt (is maar gelukkig dat ik zelf toevallig had gebeld) en het aangegeven nummer klopt wel gewoon en ook heb ik een andere nummer doorgegeven voor de zekerheid, ze zouden mij nog op hetzelfde dag berichten over de status wanneer zij hun afdeling in het buitenland hebben gecontacteerd.
echter heb ik niets meer van ze te horen gekregen en dus heb ik zelf Dinsdag (volgende dag )gebeld om nou de stand van zaken nog eens te vragen, daarin werd mij ene verhaal verteld dat ze nog geen bericht hebben ontvangen van hun tussenpersoon (24uur later) en 5 dagen en na mijn daadwerkelijke bestelling.
Ik heb toen naar de supervisor gevraagd en werd doorgeschakeld met ene meneer Meulenman, gesprek begon stroef en ging heel ongemakkelijk bijna onbeschoft aan toe, hij bleef bij zijn standpunt dat ie niets voor mij kan betekenen en dat ie nog geen bericht van de hun buitenlandse bemiddelaar heeft ontvangen, en toen gevraagd naar wanneer dat wel van pas kan komen zei meneer Meulenman heel onverschillig dat ie dat niet weet, voelde me heel ongemakkelijk door zijn sarcastische toon en ongepaste opmerkingen zoals; Ja kan ook niet op de fiets stappen en er naar toe fietsen, toen ik aangaf dat ik het gevoel heb niet te serieus te worden genomen, zei hij dat ik dat maar lekker moest vinden en o ok werd zijn stem steeds harder, en ik heb hem meermaals moeten attenderen om rustig te praten.
ik ben volkomen onterecht en onbeschoft, topbloemen.nl is zijn policy en voorwaarden niet nagekomen, zowel in leveringstijd als in het behandelen van zijn klanten.

Gewenste Oplossing:

een persoonlijke excuses van meneer Meulenman over zijn manier van gesprek voeren en mijn klacht behandelen.

Een bijpassende vergoeding voor het te laat afleveren van mijn bestelling
of terug storting van het volledige bedrag.

Met vriendelijke groet,
Chaimae Hamssi

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

Bericht van Topbloemen.nl

1 jaar geleden - Beste heer/mevrouw Hamssi, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en hebben om een spoedige reactie in het buitenland gevraagd. Wij hopen hier morgen bij u op terug te kunnen komen middels uw bestelling bij Topbloemen.nl Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 15 september 2017 om 15:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij betreuren het dat het boeket niet naar wens was.
Excuses voor het ongemak.
Uiteindelijk is het gehele bedrag aan de klant gecrediteerd door Topbloemen.
Wij gaan er vanuit dat de klacht op deze wijze alsnog is opgelost.
. . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door Chamssi