Klacht: Bloemen niet bezorgd

op 22 december 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik betaalde extra om bloemen te laten bezorgen op de dag dat iemand uit het ziekenhuis kwam, het is nu dag later en bloemen zijn er nog steeds niet. Bovendien zijn ze met kerst telefonisch niet bereikbaar. Echte prutsers dus.

Gewenste Oplossing:

Ik wil al mijn geld terug (bloemen en bezorggeld) en bloemen moeten alsnog bezorgd worden. Met minder neem ik geen genoegen
De lol is er in ieder geval al van af! Laatste keer dat ik hier bestel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 22 december 2017 om 16:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rosan,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat de bestelling nog niet is bezorgd.
We zien dat je hebt gekozen om de bestelling dezelfde dag tussen 14.00 uur en 22.00 uur te laten bezorgen. Het is de koerier helaas niet gelukt om je bestelling te laten bezorgen omdat het tijdstip te laat was qua bezorgen ( na 22.00 uur) Sorry hiervoor. De bestelling wordt vandaag opnieuw aangeboden, helaas kunnen we niet het gehele orderbedrag aan je vergoeden maar 1/2.
Hoor graag je reactie. Greetz Eline

Heeft op 22 december 2017 om 19:28 geantwoord

Geen reactie meer. Jullie hebben een enorme wanprestatie geleverd en wat ik nog niet gemeld heb is dat op de email staat dat jullie gisteren de bloemen hebben afgeleverd dit is dus gelogen. Ik laat het er absoluut niet bijzitten!

Bericht van Greetz.nl

6 maanden geleden - Beste Rosan, Bedankt voor je reactie. We zien dat de bestelling alsnog gisteravond is bezorgd, de koerier mag leveren tot 22.00 uur. Zoals aangeven zullen we 1/2 van de order aan je vergoeden. Prettig weekend gewenst. Greetz Eline

Alle klachten die gemeld zijn door Dieho