Klacht: Bloemen gaan geen week mee.

Yvonne 1234 op 24 mei 2020 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Alle rozen in het boeket hangen en het blad van verschillende takken ziet er verlept uit.
Een andere bos die gestuurd was van concurrent ziet er nog prima uit!

Ik ben benieuwd wat de service is!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Topbloemen.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Yvonne 1234

2 jaren geleden - Ben benieuwd naar jullie reactie!

Reactie van de melder van de klacht Yvonne 1234

2 jaren geleden - Niet tevreden.

Bericht van Topbloemen.nl

2 jaren geleden - Beste Yvonne, hartelijk dank voor je beoordeling. Zou jij ons willen mailen naar [email protected] met je klacht adresgegevens en eventueel ordernummer, zodat wij samen tot een oplossing kunnen komen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 10 juli 2020 om 14:54 geantwoord

Yvonne 1234

Heeft op 10 juli 2020 om 15:20 geantwoord

U zet de klant aan het werk en dat zou andersom moeten neem ik aan.
Ik moet zelf weer aan het werk en dat kost me te veel energie.
Ik ben ziek en heb niet alle energie.
Jullie zouden de klant een bloemetje moeten sturen en de klant niet aan het werk moeten zetten! Met vr.gr. Y.Vos

Reactie van de melder van de klacht Yvonne 1234

1 jaar geleden - Zie bovenstaande bericht. Zet de klant niet aan het werk om opnieuw een bestelling te bestellen maar zet Topbloemen zelf aan het werk om deze bestelling in orde te maken. Sommige klanten die ziek zijn hebben daar de energie niet voor.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne 1234