Klacht: Bloemen en kaart nooit bezorgd

op 07 december 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

2,5 week geleden bij greetz bloemen en een kaart besteld. Deze zijn echter nooit bezorgd. In 2,5 tijd één keer een bericht van greetz mogen ontvangen dat ze er mee bezig zijn, maar dat is inmiddels 9 dagen geleden.

Ik zou graag willen dat greetz vlotter reageert en zelf een oplossing aandient, in plaats dat ik als klant er steeds achteraan moet zitten.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 07 december 2017 om 16:48 geantwoord

Beste Harriet,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat je tot op heden nog geen reactie hebt mogen ontvangen. Het is helaas erg druk waardoor we achter lopen met beantwoorden van klachten.
Kun je ons een ordernummer sturen? Dan kijken we direct voor je na en kunnen we een oplossing bespreken.
greetz Eline

Heeft op 10 december 2017 om 21:23 geantwoord

Ik zie niet hoe ik anders kan reageren dan op deze manier. Ordernummer is; 1-VGZCHP44NE . Ik vind het jammer dat klacht al op opgelost staat zonder dat er ook maar iets is opgelost aan de hele situatie.

Bericht van Greetz.nl

7 maanden geleden - Beste Harriet, Helaas is de status opgelost niet een keuze die wij maken, dit doet de website van klacht.nl zelf. Ik heb je e-mail gevonden en zal hier op reageren zodat we communiceren via 1 kanaal. Greetz Eline

Bericht van Tom_Klacht.nl

7 maanden geleden - Beste Harriet, Bedrijven kunnen gewoon een reactie plaatsen en de klacht 'in behandeling' houden. Mvg. Tom@Klacht.nl

Bericht van Greetz.nl

7 maanden geleden - Beste Harriet, dank je wel voor jouw bericht en het ordernummer. We hebben inmiddels een nieuwe bestelling verstuurd en deze wordt vandaag aangeboden. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en sorry voor de ervaren ongemakken. Met vriendelijke greetz, Hannah

Alle klachten die gemeld zijn door Harriet85