Klacht: bloemen en kaart 2 dagen te laat bezorgd

op 08 juli 2016 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 juli heb ik bloemen en kaart besteld, die op 5 juli bezorgd zouden moeten worden bij onze dan jarige dochter. Daarbij vermeld dat bezorging het beste aan het begin van de avond zou kunnen plaatsvinden.
De bezorger is vervolgens op 5 en 6 juli aan het begin van de middag langs geweest.
in de avond van 5 juli en 6 juli – toen bleek dat er niets was bezorgd – met klantenservice hierover contact gehad. Er werd geen enkele poging ondernomen contact op te nemen met de bezorger over juiste tijd van bezorging. Moest zelf contact zoeken met de bezorger. Op 7 juli is e.e.a. afgeleverd op een ander adres.

Gewenste Oplossing:

Stuur nog een leuk "sorry-boeket" naar hetzelfde adres (waar op 5 juli boeket had moeten worden bezorgd)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 08 juli 2016 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Grete,

wat vervelend dat het boeketje te laat is geleverd. We hebben het voor je nagekeken en we zien dat het op de aangeboden bezorgdag is aangeboden. Toen was er niemand thuis. Hetzelfde geldt voor de dag erop. We snappen dat je erbij vermeld hebt dat het begin van de avond bezorgd had moeten worden. Echter, wij geven aan op onze site dat levering kan plaatsvinden tussen 8 uur in de ochtend en 8 uur in de avond.

We geven helaas geen tijdsgarantie af. Ook als de klant dit expliciet vermeldt kan hier niet altijd rekening mee gehouden worden in verband met de route van de koerier.

Onze excuses hiervoor, maar dit is op dit moment helaas het risico wat de klant loopt als het een gehele dag bezorgd kan worden.

Om je toch enigszins tegemoet te komen heeft mijn collega Jeroen jou vanmorgen (8-7) al een kortingscode gestuurd ter waarde van 1/3 van de bestelling.

We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Greetz, Hannah

Reactie van de melder van de klacht Grete

8 maanden geleden - Op mijn verzoek om dit in de avond te bezorgen is geen reactie gekomen. Daarom ging ik ervan uit dat dit zou gebeuren. Was dat wel vermeld, dan had ik dit niet via Greetz gedaan. Het meest storende was echter dat in mijn contacten met de klantenservice geen enkele bereidheid bleek om zelf de bezorger te benaderen. De geboden oplossing spreekt mij niet aan. Ik ben dan genoodzaakt weer bestelling te plaatsen met kans op nieuwe ergernis

Bericht van Greetz.nl

8 maanden geleden - Beste Grete, we snappen je verwarring, echter kunnen wij de garantie niet geven en koppelen wij dit inderdaad niet terug aan de klant. Dan zullen we de kortingscode ongeldig maken en het bedrag van de kortingscode terugstorten op de rekening waarmee ook betaald is. Dit zal binnen vijf werkdagen weer op jouw rekening staan. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Greetz, Hannah

Alle klachten die gemeld zijn door Grete