Mijn Klacht:
Geachte heermevrouw,
Mijn klacht over het product vis in blik.
Ik ben in Groningen en omgeving bij diverse ah winkels geweest. Ik was heel verbaasd dat er overal schappen vol met diverse soorten tonijn staan (echt belachelijk veel) en nergens kan ik meer blikjes krab kopen. Kunt u mij vertellen waarom dat is. Krab is toch een normaal product,
Gewenste Oplossing:
Als ik gewoon weer bij ah blikjes krab kan kopen. Ik begrijp dat het niet in een kleine ah op voorraad is maar in een 4 of 5 winkel moet het toch wel lukken.

