Klacht: Blijven rekeningen sturen en slechte onbereikbare service

op 21 april 2016 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik heb op 19-10-2015 een domeinnaam geopend bij Strato contractnummer 74008981 , en een Webshop erbij genomen.
De eerste drie maanden waren gratis.
Er is mij telefonisch verteld dat als je een contract aangaat bij Strato de domeinnaam een 12 maanden contract is.
De webshop was maandelijks opzegbaar.
Ik heb hier dan ook akkoord hiermee gestemd.
Ik heb kort daarna wegens faillisiment contact geprobeerd op te nemen met Strato.
Echter is nergens een werkend telefoonnummer te vinden dus heb ik via de website een contactformulier met mijn verhaal ingevuld.
Dit heb ik ongeveer 6 keer gedaan waarnaar ik nog steeds geen gehoor kreeg.
Ik heb daarna twee brieven geschreven aan Strawinskylaan 3051, 1077 ZX Amsterdam, Nederland; Strato.
Hierop uiteraard weer geen reactie.
Na lang zoeken en vele slechte recentie’s te hebben gelezen.
Strato nam niet op, strato verbrak de verbinding wegens veel inschrijvingsaanvragen(Dat is het stomste wat je kan doen!).
Of ze veranderen weer eens de telefonische werktijden.
Dit heb ik zelf ook allemaal meegemaakt nadat ik natuurlijk éindelijk een telefoonnummer had gevonden die opnam!
Vervolgens heb ik de eerste keer 81 MINUTEN,ja eenéntachtig minuten aan de telefoon gezeten in de wacht!
Waarop mij vervolgens is verteld; Mevrouw dit moet via het contactformulier op www.strato.nl
Mijn emmer was vol en ben best boos geworden waar meneer op zei: Ik zal u helpen.
Helaas heb ik geen naam van deze meneer omdat ik daar niet over heb nagedacht.
Na 81 minuten in de wacht al gestaan te hebben vertelde meneer mij dat hij het ging uitzoeken. Vervolgens heb ik weer 17 minuten in de wacht gestaan.
Meneer vertelde mij dat ik nog eenmalig een rekening zou krijgen van Strato en dat het daarna afgelopen was.
Ik stemde hiermee akkoord en heb een betalingsregeling getroffen voor die rekening. Waar ik tevens nog steeds mee bezig ben af te lossen in verband met faillisiment.

Ik had dus al hele slechte ervaringen met Strato, maar het werd nog erger.
Nu ontvang ik gisteren weer een e-mail met een factuur dat ik voor de aankomende drie maanden weer €120,- voorruit moest betalen.
Dit was dus NIET tegen mij verteld.

Ik heb gisteren 20-04-2016 direct geprobeerd te bellen om 14:30.
Ik kreeg toen een bandje: ‘Wegens grote aanvraag naar onze producten verzoeken wij u om op een later tijdstip terug te bellen’.
Ik heb het geprobeerd om: 14:30, 14:53, 15:21, 15:55, 15:56, 16:04, 16:33, en om 16:58.
Acht keer heb ik dat bandje gehoord en toen ik om 17:16 belde kreeg ik te horen. ‘Wij zijn geopend van 10:00 tot 17:00.
Vandaag 21-04-2016 heb ik opnieuw de gehele dag geprobeerd te bellen.
10:04, 10:30, 11:42, 12:16, 12:23, 13:05, 13:09, 14:20, 15:04, 15:30.
Eindelijk na TIEN POGINGEN kreeg ik eindelijk om 16:12 niet een bandje te horen.
Ik heb vanaf 16:12 tot 17:01 IN DE WACHT GEZETEN!!
Toen ik eenmaal Rianne van de klantenservice aan de telefoon had vertelde ze mij dat dat eerdere gesprek met de meneer nooit heeft plaats gevonden.
Ze hebben nooit een email van mij gehad, nooit een contactformulier, of een vraag op het forum gehad. Ze vertelde dat de klantenservice PERFECT BEREIKBAAR WAS.
Nou écht niet!!!

Ze vertelde mij dat ik tot 19-10-2016 moest betalen, dat houd in nog €240,-
Tevens had ik een BASIS PAKKET, VANAF HET MOMENT DAT IK MIJN STRATO HEB OPGEZEGD HAD IK OPPEENS HET DUURSTE PAKKET???
Ik heb duidelijk vermeld dat ik failliet ben.
Na ruim een uur in de wacht te hebben gestaan voor een discussie van 5 minuten.
IS DE HAAK ER OP GEGOOID?

Ik zie in hun algemene voorwaarden WEL STAAN;

5.7 Indien de klant gedurende twee opeenvolgende maanden met de betaling van een niet onaanzienlijk deel van de vergoeding of gedurende een langer dan twee maanden durende periode met de betaling van een bedrag,
dat overeenkomt met het bedrag van twee maandelijkse vergoeding, in verzuim geraakt,
kan STRATO de overeenkomst om gewichtige redenen zonder inachtneming van een opzeggingstermijn opzeggen.
Er is met name ook dan sprake van een gewichtige reden voor onmiddellijke opzegging zonder opzegtermijn door STRATO, indien het faillissement van de klant is aangevraagd, een faillissement is uitgesproken of wegens gebrek aan baten is opgeheven.

Strato ontkend dat dit in hun algemene voorwaarden staan.

Mijn verzoek bij deze klacht is kwijtschelding van het restende bedrag in verband met faillisiment, en vergoeding van de belkosten!

M Farla.

Mijn verzoek bij deze klacht is kwijtschelding van het resterende bedrag in verband met faillisiment en vergoeding van de extreme belkosten

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 10 mei 2016 om 13:18 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door MandyF