Klacht: Blijven geld van mijn rekening halen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We zijn enige tijd geleden lid geworden van een fitness club in nieuwerkerk ad ijssel. De zoon van de baas Martijn, aardige jongen, adviseerde me om mijn contract om te zetten naar een 104 weken contract omdat dat voordeliger was. Ik vertelde hem dat ik de vrijheid wilde hebben om het eerder te kunnen opzeggen indien ik dit wilde. Hij verzekerde mij dat je het contract na 52 weken kon opzeggen zonder dat daar kosten verder aan verbonden waren. Ik heb het ook netjes na een jaar opgezegd en alles was in orde, totdat ik ineens zag dat ze al weer maanden automatische incasso’s gebruikte om geld van mijn rekening te halen. Hierop heb ik gelijk mijn geld laten storneren en via email contact met ze gezocht dat dit niet de afspraak was. Maar niets kon ze op andere gedachte brengen en was allemaal niet waar dat je een contract na 52 weken op kon zeggen. Ik weiger om dit te betalen omdat ik het gewoon oplichting vind. Ze hebben me onder valse voorwendselen een contract laten tekenen en daarna stiekem opnieuw geld van mijn rekening afgehaald. Dagelijks worden er incasso berichten/dreigementen gestuurd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer ze gewoon toegeven dat ze het niet netjes hebben gedaan en ook dat incasso bureau terugtrekken. Ik ga dat jaar niet betalen dat ik niet heb gesport. Dus waarschuwing verander je contract niet want daar zit altijd een addertje onder het gras ook al zeggen ze iets anders, je hangt er gewoon aan bij healthclub sportiv in nieuwerkerk aan den ijssel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Healthclub Sportiv, Nieuwerkerk aan den IJssel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Healthclub Sportiv, Nieuwerkerk aan den IJssel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marianne merel