Klacht: Blijven afnemen van geld

op 18 augustus 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een kort abonnement lopen van April (4/04/2017) tot eind mei (1/06/2017), gestart in Brussel Ixelles. Er werd mij toen verteld dat dit AUTOMATISCH ZOU STOPGEZET worden, aangezien ik maar 2 maand wou sporten. Ik ging akkoord €77.47 te betalen (resterende maand April + Mei + instapkosten). Zij PDF bijlage met bewijs betaling.

HELEMAAL NIET WAAR – DEEL 1:
Dan zag ik dat 2 maand ADDITIONEEL bedrag is aangerekend zonder mijn weten, en dit abonnement bleef doorlopen ?!
– 26/05 bedrag van €24.99
– 27/06 bedrag van €24.99
TOTAAL dus van €49.98 terug te innen. Zie foto’s bijlage.
Ik heb toen mail gestuurd met claim dat dit zakzetterij is, en ze hebben me geantwoord op 11/07/17 dat mijn zaak “verwerkt werd”.

DEEL 2:
Intussen bleef ik blijkbaar verder betalen want opnieuw kost van mijn rekening:
– 27/07 bedrag van €24,99.
TOTAAL van intussen 3x €24,99 = €74,97 (3 maaden EXTRA ZONDER MIJN WETEN OF TOESTEMMING?), zelf na SMEKEN voor stopzetting.
Nu

Ik ben absoluut niet te spreken van deze zaak.
Graag onmiddellijke schikking en herstel van hun fout.

Gewenste Oplossing:

Geld terug t.w.v. € 74,97

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 18 augustus 2017 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door norahben