Klacht: blijk van waardering

op 17 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

L.S.

drie jaar geleden nam mijn kleindochter een wijkje (400 adressen) om de spotta folders te bezorgen, omdat ik het niets vond dat ze, vooral in de winter alleen de straat op moest besloot ik haar te helpen. wat ik me niet had gerealiseerd had is dat nogal een consequente dame is, dus iedere zondag morgen om negen uur stipt moest ik me melden vorig jaar dus ook op de eerste kerstdag en nieuwjaars dag. Door deze frequente manier van bezorgen kregen we veel leuke rekties uit de wijk. Maar helaas geen enkele reactie van Spotta nadat zij was gestopt, ik zou het erg leuk gevonden hebben wanneer zij ook vanuit spotta een blijk van waardering had gekregen.

een kleine blijk van waardering

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 20 februari 2018 om 14:02 geantwoord

Geachte meneer/mevrouw Elhorst,

Bedankt voor uw melding.
Wij bedanken onze bezorgers altijd voor de periode dat ze voor ons hebben bezorgd.
Ook uw kleindochter hebben wij hartelijk bedankt voor het bezorgen van onze folders nadat zij haar wijk heeft opgezegd.
Langs deze weg willen wij u en uw kleindochter nogmaals bedanken voor de periode dat jullie voor ons hebben bezorgd en wensen jullie nog veel succes in de toekomst.

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door wil elhorst