Klacht: blijft abonnementsgeld afschrijven na opzegging

op 28 juli 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Ik heb het zeer dure Fiber abonnement in december opgezegd per mail, daarna per brief daarna per telefoon. Dat mocht niet baten. In januari ontving ik weliswaar een bevestiging van ontvangst van de opzegging maar de afschrijvingen zijn tot op heden (juli 2017) blijven doorgaan. Tot tweemaal toe heb ik een incassobureau moeten uitleggen hoe één en ander in zijn werk is gegaan.

Ik ben pas tevreden als ik een schriftelijk aangetekend schrijven ontvang van Fiber waarin zij toezeggen dat de opzegging is aanvaard en dat er geen geld meer geïncasseerd zal worden.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 07 augustus 2017 om 15:26 geantwoord

Geachte mevrouw Sonneveld,

Wij vinden het vervelend dat u nog steeds facturen ontvangt, terwijl u in de veronderstelling bent dat dat niet het geval zou moeten zijn. Wij hebben voor u uitgezocht wat de reden hiervan is en daarna hebben wij de oorzaak hiervan telefonisch met u besproken.

Fiber Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door W.B.S