Klacht: Blijf weg van deze webshop!

op 17 mei 2020 over Sarenza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

In december 2019 schoenen besteld, maar retour gestuurd, omdat ik ze niet nodig had. Uiteindelijk geld terug ontvangen. Dus er was niets aan de hand. Ik dacht dat het gewoon netjes was afgehandeld.
Krijg ik na 4 maanden (april 2020) een incassobrief binnen of ik het bedrag wil voldoen, terwijl dit al in december was afgehandeld en ik mijn geld terug had ontvangen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt!

Eindstand gemaild met de klantenservice, krijg ik te horen dat een setje schoenen niet zijn ontvangen en dat het automatisch wordt teruggestort. Dus ik uiteraard beide verzendbewijsjes gemaild, waarop ook staat dat ze zijn afgeleverd.

Ik zou graag de onterechte incasso van mijn naam willen aub en van deze rare situatie af willen! Ik vind dit erg onprofessioneel, aangezien ik al meerdere keren heb gemaild voor duidelijkheid, waarop ik gewoon geen antwoord krijg en met stress achterblijf.

Ook vind ik dat het bedrijf zijn administratie op orde moet stellen als je daadwerkelijk automatisch je geld teruggestort krijgt. Iemand achteraf meteen een incasso sturen, zonder contact op te nemen is niet netjes! Dan krijg je dit soort situaties en in mijn geval nog onterecht ook. Dit verliest voor mij het vertrouwen in Sarenza.

Update 29 april 2020: tot heden niets vernomen van Sarenza, na veel mailtjes te hebben verstuurd. Inmiddels zijn er incassokosten van ā‚¬40,00 door Intrum doorberekend. Bedankt Sarenza! šŸ™ Bedankt voor deze stress en gedoe!

Update 17 mei 2020: nog steeds niet opgelost. Krijg alleen als antwoord dat door Corona alles langer duurt voordat het opgelost kan worden, maar de incasso loopt in tussen wel door! Vind dit schandalig! Dalijk staat het incassobureau op de stoep. Vind dit echt niet kunnen, terwijl Sarenza wel steeds beloofd om het probleem op te gaan lossen

Eindelijk het probleem oplossen en doen wat beloofd wordt. Incasso van mijn naam voor 20 mei 2020 aub! Anders komen er weer kosten bij.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sarenza.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sarenza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Whitttxx