Klacht: Beltegoed wordt niet op kaart gezet

Carin Deuling op 25 januari 2024 over Bliep in de categorie Mobiele Telefonie, Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beltegoed gekocht van €.25,00. Normaal doe ik een tientje en geen probleem. Maar nu 25 en na 2 dagen staat het er nog niet op. Heb de klacht bij Bliep gemeld en kreeg een bevestiging van ontvangst van Bliep. Maar sindsdien blijft het stil en het tegoed staat niet op mijn kaart mag dat ik niet kan bellen of sms berichten sturen. Het is wel van mijn rekening afgeschreven.

Gewenste Oplossing:

Bliep moet mij het gekochte beltegoed geven. Dus op mijn kaart zetten zodat ik weer kan bellen. En es een reactie geven op mijn klachten mail.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bliep

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bliep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carin Deuling