Beltegoed gekocht van €.25,00. Normaal doe ik een tientje en geen probleem. Maar nu 25 en na 2 dagen staat het er nog niet op. Heb de klacht bij Bliep gemeld en kreeg een bevestiging van ontvangst van Bliep. Maar... Lees meer
Per 1 september verplicht een nieuwe simkaart van bliep gestuurd gekregen. Het beltegoed op de oude simkaart zal over gezet worden op de nieuwe simkaart. Volgens bliep. Maar mijn beltegoed van meer dan 28 euro wordt helemaal niet over gezet... Lees meer
Ik heb beltegoed maar kan niet meer bellen. Geprobeerd met een andere telefoon, maar dat hielp ook niet. Ik zie 2 providers (KPN en Vodafone) maar die weigeren de verbinding. Ik heb opgewaardeerd maar dit heeft niet geholpen. Wel is... Lees meer
Ik heb op maandag 27 maart €10 beltegoed gekocht in de bliepshop maar dit bedrag wordt niet bijgeschreven,ik heb 6 mails gestuurd en geen enkele reactie gehad. Lees meer
Ik heb 23 september 2022
2x €50,- opgewaardeerd. Maar het wordt gewoon niet bijgeschreven op mijn saldo.
Als klant sta je bij bliep machteloos met je rug tegen de muur, want je krijgt op geen enkele manier contact. Zowel via mail... Lees meer
Sinds een week of twee krijg ik geen verbinding meer als ik iemand opbel vanaf mijn bliep-simkaart. Anderen kunnen mij nog wel bellen. Volgens de bliep-website (die overigens zeer vaak crasht) heb ik nog wel beltegoed. Daarnaast heb ik ook... Lees meer
Ik heb zaterdag 17 september 10.00 euro opgewaardeerd. Dit is van mijn rekening afgeschreven. Het is nu 20 september en heb nog steeds geen beltegoed. Lees meer
Het is nu 28 februari.
Zonet probeerde ik te bellen en kreeg géén gehoor of verbinding met die desbetreffende persoon.
Ik dacht wat is dat ; en informeerde naar mijn saldo.
En wat wat bleek ; het was nog maar 0.05 cent.
Ik had... Lees meer
Alle contact is onmogelijk, zowel online als telefonisch. Prepaidkaart is onwaarschijnlijk snel leeg en nummerbehoud naar een andere provider is onmogelijk, je raakt alles kwijt en nul reactie. Bliep ligt al onder de loep bij de ACM. Mijn advies is... Lees meer
Vanaf juli ben ik bezig om in contact te komen over het verhogen van mijn beltegoed bij Bliep.
Vroeger was het online mogelijk, nu kwam ik in een menu terecht waarna ik een simkaart kreeg met een nieuw nummer.
Ik ben nu... Lees meer