Klacht: Blessure sportschool

op 28 maart 2013 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Dinsdagavond 26 Maart is mijn dochter te pas gekomen op de sportschool van Basic Fit op de Boreelplein in Deventer.
Ze stond op een crosstrainer en kwam ergens met haar hand tegenaan of tussen.
Ze was aan het sporten met een buurmeisje.
Het buurmeisje vroeg aan één van de personeelsleden of ze iets van een koelpack hadden.
Helaas niet aanwezig.
Ondanks dat dit werd gevraagd en het overstuur huilen van mijn dochter kwam er nog niet ÉÉN van de personeelsleden even kijken of vragen wat er was gebeurt of even helpen.
Nee ze moesten zich maar zien te redden.
Heb haar opgehaald en zijn doorgereden naar de spoedpost.
Na veel pijn en foto’s te hebben gemaakt kwam er uit dat ze haar arm zeer zwaar heeft gekneust. Ze zit nu voorlopig voor een week in het gips.

Mijn woede gaat over…..
Heeft er dan niemand een E.H.B.O diploma de Basic Fit medewerkers?
En iets van koelingen bij sportblessures?
En een beetje interesse in de leden die er op dat moment sporten?
Ben gewoon teleurgesteld in de manier hoe dit is gelopen.
Medewerkers horen toch ook goed op te letten wat er gebeurt en niet de hele avond achter een tafel te hangen?

Zou hier graag meer reactie op willen hebben van U kant.

Vriendelijke groet, Margreet Kakkenberg

Dat de sportschool eens contact opneemt met zijn medewerkers en hier over praat en echt wat mee doen.
Het is wel heel makkelijke geld verdienen om er alleen maar op het scannen van de pasjes te letten en te hangen achter een tafel?
En een kleine excuses zou hier tegeover mijn dochter wel op de plaats zijn.

7 jaren geleden - Ik heb Basic Fit een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 02 april 2013 om 10:10 geantwoord

Wij hebben contact opgenomen met dit lid en onze excuses aangeboden. Wij vinden dit heel vervelend en wij hopen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Mocht je een klacht of probleem hebben stuur dan een e-mail naar [email protected]

Vriendelijke groet Manon, webcare Basic-Fit.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Basic Fit beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Kakkenberg