Klacht: Blauwe Rook en soms uitvallend display

op 07 april 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht HaroldH

5 maanden geleden - Ondertussen heel wat mailtjes verder. Waarbij de service van Philips echt te wensen overlaat. Hierbij mijn reactie op hun laatste mailtje. Sorry ..., Dit antwoord voelt echt als afwimpelen. Het gaat me veel te kort door de bocht. Vroeger stond het merk Philips echt voor kwaliteit, en werden klachten echt serieus genomen. Nu was ik altijd een echte Philips-fan, maar ben in de laatste aankopen echt teleurgesteld. Mijn Senseo, smart-tv, scheerapparaat en deze airfryer, ze verdienen geen van allen een voldoende. Ik ben op zich geen klager, maar als ik dan een keer m'n beklag doe wordt de schuld gelijk bij mij gelegd ipv te erkennen dat het apparaat ondeugdelijk is. Ik weet heus dat overmatig vet rookontwikkeling veroorzaakt, maar het binnenste wordt netjes schoongehouden. Als er dan toch gaat roken is het een constructiefout. De conclusie dat als de rookontwikkeling er niet gelijk is dit dan wel door fouten vd klant moet komen, vind ik ronduit belachelijk. Ook stellen dat het display dan wel met een kletsnatte doek zou zijn afgenomen, vind ik een zeer denigrerende opmerking. Als de constructie al niet bestand is tegen een vochtige doek, dan zet het je toch wel aan het denken. Zoals gezegd, ik heb met het vorige kleinere model, nooit problemen gehad. En natuurlijk is de garantietermijn al verstreken anders had ik daar al wel aanspraak op gemaakt. Nu nog naar het apparaat laten kijken, onwetend wat de kosten zullen zijn, lijkt mij niet echt aantrekkelijk en is wat mij betreft ook dan geen oplossing.

Reactie van de melder van de klacht HaroldH

3 maanden geleden - Philips verwacht dat we allemaal van alle apparaten de bonnetjes bewaren, ook als de garantietermijn verlopen is. Nee aanbieden om te repareren op eigen kosten is geen oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door HaroldH