Klacht: Blad tuintafel

op 30 mei 2020 over Van Cranenbroek in de categorie Tuin

We hebben 2 jaar geleden tuinset gekocht, het blad van de tafel kan na het behandelen met bijgekocht middel nergens tegen, alles geeft vlekken. Ik was afgelopen ďonderdag weer in de winkel en tot mijn grote verbazing trof ik daar 4 mensen die alle 4 dezelfde tafel hadden met dezelfde klachten, hebben daar verkopers op aangesproken en die waren het met ons eens dat er wellicht een zending tafels is geweest 2 jaar geleden waar iets niet goed mee was. Ik zit met een lelijke tafel waar ik nu ook al mag het niet een zeil op heb liggen want omdat hij zo lelijk is moet er iets over en leg ik er stof op dan drukt het door als er iets vochtige op komt. Ik hoop dat jullie een oplossing voor mij kunnen vinden. Graag ontvang ik van jullie iets terug.

Mvg Petra Van dongen

Ik zou graag een nieuwe tafel willen of een bedrag wat ik bij andere tafel kan leggen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Cranenbroek

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Cranenbroek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cody2020