Klacht: Black friday

op 30 november 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mooie aan bieding scheerapparaat op web Shop Philips besteld betaald bevestigd via mail na 2 dagen zonder opgave van reden bestelling door Philips geannuleerd klacht via mail geen reactie wel bedrag terug gestort waar een groot bedrijf klein in kan zijn ,.

Gewenste Oplossing:

Bestelling gewoon uitleveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jaylie16