Klacht: Bizarre kosten data-verkeer buiten de bundel

op 20 juni 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor een proef in een huis met sensoren hebben we een Youfone-SIM gebruikt in een telefoon die als hotspot dient. Per ongeluk heeft iemand die onderhoud pleegt zijn laptop op de hotspot aangesloten waar over heen een WIndows Update is gaan lopen. Data-verkeer was in één dag 2,5G buiten de bundel. De kosten zijn nu opgelopen tot 255,- voor deze maand. Ik heb meteen contact opgenomen en gevraagd om een regeling, want dit is bizar, deze gouden bytes. Ze boden 40,- coulance.

Gewenste Oplossing:

Als de kosten voor deze periode teruggebracht worden naar 50,-, misschien 70,-.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 21 juni 2017 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 21 juni 2017 om 17:05 geantwoord

Zie ook de reactie op klachtenkompas.nl.

Dus nee. Bekijk het verhaal eens vanuit een consument en bedenk dan wat je doet als je ipv 8,- per maand in 1 keer 205,- moet betalen voor deze gouden bytes.

Alle klachten die gemeld zijn door swallage