Klacht: Bizar verhaal

op 13 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik sta te trillen van woede.
Een paar dagen geleden kom ik er opeens achter dat mijn Arriva abonnement is geblokkeerd. Dit kwam echt als een verrassing en ik kon me ook echt totaal geen reden bedenken waarom het geblokkeerd zou zijn. Vooral ook aangezien ik hier helemaal niet van te voren over ben ingelicht.

Ik bel naar de klantenservice en ze geven aan dat ik een betalingsachterstand van 4 maanden heb. Ik ging gelijk mijn internetbankieren controleren. Daar staat toch echt dat het bedrag elke maand netjes wordt afgeschreven (automatische incasso). Vervolgens geeft de klantenservice medewerker aan dat ik telkens 2 weken na afschrijving het bedrag terugboek. Ik ben hier gewoon in SHOCK van. Aangezien ik nooit iets heb teruggeboekt. Ik kan dit allemaal bewijzen door middel van mijn bij- en afschrijvingen.

Verder geeft ze nog aan dat ik al iets van zeven brieven heb ontvangen en dat ik zelfs telefonisch contact met ze heb gehad. Ik sta hier echt perplex van aangezien ik nog nooit omtrent een betalingsachterstand contact met arriva heb gehad. Ik heb ook nog nooit een brief van ze ontvangen hierover. Vervolgens geeft ze nog aan dat ik een tijdje geleden mijn rekeningnummer heb gewijzigd. Ook hier klopt helemaal niks van aangezien ik al mijn hele leven hetzelfde rekeningnummer heb en nog nooit mijn rekeningnummer heb gewijzigd. Om welke rekeningnummers dit gaat kon ze mij niet vertellen.

Ik heb hier echt geen woorden meer voor. Ik ga bijna denken dat ik slachtoffer ben van identiteitsfraude. De klantenservice medewerker behandelde mij alsof ik aan het liegen was en dat ik het allemaal maar zelf moest uitzoeken.

Schadevergoeding. Een excuus zou ook op zijn plaats zijn.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 juni 2016 om 13:06 geantwoord

Hallo Burcin,

Volgens mij hebben we ook al contact gehad via Facebook. Ik heb inmiddels van mijn collega begrepen dat een en ander berust op een misverstand. Je abonnement zal weer geactiveerd worden. Je krijgt hier zo snel mogelijk bericht over en wordt hier vandaag vermoedelijk ook nog over gebeld. Onze excuses voor de overlast en het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Bur