Klacht: Bizar slechte comunicatie en bereikbaarheid

op 17 oktober 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de afgelopen maand zes keer een poging gedaan de afdeling Customer-care van de KLM te bereiken. Van die zes keer was sprake van een minimale wachttijd van 18 minuten en een maximum van 48 minuten,
Het zinnetje “al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek; dank u voor het wachten” ken ik dus nu wel uit mijn hoofd.
En dan krijg je een email dat je een LINK moet aanklikken, maar die link ontbreekt dan. Als er iets niet lukt mag je natuurlijk het nummer van Customer-care weer bellen. Maar dat kostte dan weer 28 minuten wachttijd!! En dan ga je weer van het kastje naar de muur. Kortom: Te bizar voor meer woorden.

Gewenste Oplossing:

Indien de wachttijd aannemelijk bekort wordt en de communicatie aanmerkelijk verbeterd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wim Niemans