Klacht: omweg vanaf schiphol

Iwil op 23 maart 2024 over BIOS Groep in de categorie Taxibedrijven, Vervoersbedrijven

Maandag 18 maart voor 24.00 uur taxi genomen Biosgroep. Deze bleek via Amstelveen naar BOS Lommer te zijn gereden. Gevolg taxirit bijna 80€.

A) Helft van mijn geld retour ontvangen binnen 1 week ( niet bij volgde taxirit met Biosgroep want die komt er niet)

B) tevoren aan klant melden dat taxi een omweg maakt en reden van omweg zodat klant nog op schiphol een keuze heeft!

2 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over BIOS Groep
Download hier uw brief

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BIOS Groep

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BIOS Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BIOS Groep in behandeling genomen

Bericht van BIOS Groep

2 maanden geleden - Goedemiddag, We hebben een en ander uitgezocht en hebben de omweg helaas niet kunnen terugvinden in ons systeem. We zijn in gesprek gegaan met de chauffeur en hebben ook geprobeerd om u telefonisch te bereiken. Helaas is dat gisteren en vandaag niet gelukt. Ook is er geen mogelijkheid om een voicemail achter te laten. Omdat we uw klacht serieus nemen en streven naar optimale reisbeleving, komen we graag nog met u in contact. Ik wil u daarom vragen om uw contactgegevens te sturen naar [email protected] onder vermelding van uw klacht op klacht.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Alvast bedankt voor uw medewerking. Vriendelijke groeten, Team BIOS

Bericht van BIOS Groep

2 maanden geleden - Goedemiddag, In mijn vorige bericht heb ik helaas het e-mailadres niet goed genoteerd. Dat moet zijn: [email protected]. Mijn excuses! Vriendelijke groeten, Team BIOS

Reactie van de melder van de klacht Iwil

2 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw, Allereerst dank voor reactie. Ik ben moeilijk bereikbaar. Graag ontavang ik deel van mijn geld terug. Ik heb chauffeur aangesproken dat hij bij Schiphol moet melden dat hij omweg gaat maken. Ik ben Amsterdamse en ken de weg Schiphol- Bos Lommer. Duur 10 min. Dus excuus dat Chauffeur niet wist niet in orde. Indien ik deel van mijn geld niet retour ontvang sta[p ik naar Kassa en/ of Radar. Het betreft hier een collectief gebeuren waar wij allen als burgers zorg voor horen te dragen. Mensen belazeren door omweg te maken komt onze stad niet ten goede. Indien er legitiem excuus is, zal ik dat altijd accepteren. Gr. I. Wildeman

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BIOS Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BIOS Groep

Heeft op 03 april 2024 om 16:37 geantwoord

Goedemiddag,

Fijn dat u naar aanleiding van ons bericht contact met ons heeft opgenomen. Mijn collega heeft inmiddels een voorstel tot een oplossing gedaan. Hierbij zullen wij u compenseren voor de kosten die u te veel heeft gemaakt en heeft hij u een eerstvolgende taxirit naar Schiphol geheel vrijblijvend aangeboden. Daarnaast zullen we uw melding als voorbeeld gebruiken bij het inwerken van nieuwe medewerkers, zodat dergelijke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden.

Op het moment van schrijven, hebben we nog geen reactie ontvangen, maar we hebben de goede hoop dat we samen tot een oplossing zullen komen.

Vriendelijke groeten,

Team BIOS

Bericht van BIOS Groep

2 maanden geleden - Goedemiddg, We zijn blij dat we samen tot een oplossing zijn gekomen en hopen u met een toekomstige rit een (veel) betere ervaring te kunnen bieden. Hopelijk tot snel! Vriendelijke groeten, Team BIOS

Alle klachten die gemeld zijn door Iwil