Klacht: Biodermal dagcreme anti age 50

op 03 maart 2019 over Biodermal in de categorie Verzorgingsprodukten

Al jaren gebruik ik biodermal dagcreme (en nachtcreme). Afgelopen woensdag 27 februari 2019 heb ik bij het Kruidvat opnieuw Biodermal dagcreme anti age 50 gekocht. Een aanbieding namelijk 2 voor de prijs van 1.
Deze dagcreme heb ik vrijdag 1 maart jl voor het eerst in gebruik. Het probleem is dat de geur anders is, niet fris ruikt, muf en zelfs plasticachtig! Bij wie kan ik terecht met deze klacht? Is dat de winkel het Kruidvat die mogelijk ‘verouderde’ producten verkopen of moet ik bij Biodermal zijn? 1 potje dagcreme kost normaal gesproken € 29,99. Dan mag ik aannemen dat ik een kwalitatief goed product in handen heb en dat dit niet per keer mag verschillen, toch?

Als het product kwalitatief goed is en frisbloemig van geur is (zoals te doen gebruikelijk) en goed smeerbaar is.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Biodermal

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Biodermal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw A. Kuhn