Klacht: Binnen bedenktijd opgezegd, T-mobile Thuis reageert niet

op 14 december 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een abonnement afgesloten voor T-mobile thuis. Op de website staat dat dit draadloos is. Blijkt in de praktijk niet zo te zijn. Ook de wifi is barslecht. Moet zelf wifi versterker aanschaffen en betalen. Kosten 150,00. Beschrijving voor installatie klopt niet. vragen gesteld via de chat. Hier wordt al vanaf 31 oktober NIET op geantwoord. Er wordt alleen gereageerd met wedervragen of verwijzingen naar de internet pagina, waar de antwoorden niet staan. Dus zelf monteur ingehuurd, na een week geen tv te hebben gehad.
Op 31/10 heb ik daarom, BINNEN DE BEDENKTIJD, mijn abonnement weer op gezegd. Op 1/11 nogmaals, op 2/11 nogmaals, op 8/11 nogmaals, op 14/11 nogmaals etc.
Door T-mobile wordt hier NIET op gereageerd, of geantwoord dat ik niet kan opzeggen.
Gebeld met de klantenservice. Zeer onbeschofd te woord gestaan. Ook daar alleen het antwoord dat opzeggen niet kan.
Opzeggen via de website kan ook niet.

T-mobile houdt me gewoon ongewenst en onwettelijk vast. Weet niet meer wat te doen!!

Als mijn abonnement wordt overgezet naar andere provider en ik een vergoeding krijg voor alle uren die ik hier weer in heb moeten steken.
En uiteraard het niet hoeven betalen van de facturen, want ik heb niet de dienstverlening gekregen die ik volgens het contract had moeten krijgen!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.M. Alberda