Klacht: Bikinisluitingen kapot

op 18 juli 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Net terug van vakantie had 2 weken geleden 2 nieuwe bikini’s gekocht. Zaten perfect en erg leuk alleen bij beiden na 4 dagen brak de sluiting in 2. Het zijn dezelfde bikini’s alleen andere kleur.
Wil ze eigenlijk nog wel bestellen ze waren erg leuk en zit nu wel met de broekjes. Maar ja eigenlijk mag dit toch niet gebeuren? Mijn vraag aan H &M wat kunnen jullie eventueel nog doen?
Heb de oude nog als bewijs en afschrift natuurlijk.

Gewenste Oplossing:

Als ik 2 nieuwe bikinitops zou krijgen maat 38. Triangelbikinitops gebroken wit en een paarse.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 27 juli 2016 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

We hebben vanuit de klantenservice contact gezocht met deze klant om onze excuses aan haar aan te bieden. Ook hebben we haar uitgelegd wat nu de beste vervolgstappen zijn. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot productiefouten, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door Debbie Bakker