Klacht: Bikini

op 13 september 2016 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor de mijn vakantie een super leuke bikini aangeschaft bij de hünkemoller en heb deze tijdens mijn 10 dagen vakantie ook meegenomen. Helaas zag ik al na 7 dagen dat het sluitings klipje van het topje kapot was. De sluiting (die aan de voorkant zit) is gewoon van het stof los gegaan en hangt nog maar aan één klein draadje. Hierdoor kan ik het topje niet meer dragen.. Ik vind het erg slechte kwaliteit dat de sluiting al na een week na aankoop kapot is gegaan. En vind het erg zonde van mijn geld.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een nieuw topje willen van de bikini. De bikini zelf vind ik erg leuk en zou hem graag weer volledig aan willen trekken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hunkemoller

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Kim Braat