Klacht: slechte service

op 06 augustus 2019 over Bike Totaal in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Driessen in Nederweert heeft hele slechte service. Mijn e-bike had een electronische storing die pas na een half jaar werd opgelost na de nodige telefoontjes en 2 service beurten. Na 3.500 km. is de achterband kaal en bij ons telefoongesprek word ik eerst afgewimpeld daarna afgesnauwd en vervolgens verbreekt hij de verbinding

Gewenste Oplossing:

Na excuus van hem en een fatsoenlijke afhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bike Totaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bike Totaal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door clmvanhooff