Klacht: geen garantie

op 05 oktober 2014 over Bike and Scooterworld Nieuwengein in de categorie Fietsenwinkel

mijn zoon heft hier een scooter gekocht na afraden van heel veel mensen. toch kon hij bij hun een mooie scooter kopen. nu hij al ruim en half jaar bezig is om zijn electriche starter te laten repareren onder garantie gaat nu ook de schakelaar van zijn achterlicht stuk. dit valt niet onder garantie .wel apart daar de scooter een jaar volledige garantie had bij verkoop.maar dit zal wel een verkoop lul verhaal zijn. als men eerlijk verteld hoe men daar te werk gaat verkoopt men geloof ik niets. ook zal men hem steeds terug bellen. wel men belt nooit en men komt niet de gemaakte afspraken na. bij oh beurt rekenen ze een voor af afgesproken bedrag. als het bedrag hoger word dan belt men . wel bij het ophalen van de scooter is er meer werk geweest en brengt men dit zonder pardon in rekening. wederom niet de afsprak.

als men alles onder garantie repareert en zich aan de afspraken houden die gemaakt zijn bij verkoop. en alles voor het verlopen van zijn gerantie verholpen is dus voor 2-11-1014

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bike and Scooterworld Nieuwengein over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door cjjansen