Klacht: bijzondere trekking – woonachtig in het buitenland

op 12 mei 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag, We hebben een brief gekregen om mee te spelen met de bijzondere trekking. Helaas lukt de inschrijving via internet niet doordat het buitenlands IBAN nummer niet wordt herkend. Ik heb dat laatst al doorgegeven en er werd mij toen gezegd dat spelen/inschrijven vanuit het buitenland, mogelijk zou zijn vanaf 10 mei 2017. Gisteren, 11 mei 2017, was dit echter nog steeds niet het geval. Graag een snelle oplossing voor dit probleem. Met vriendelijke groeten,

Gewenste Oplossing:

Bij een snel antwoord en nadat de inschrijving gelukt is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rinus en Babette