Klacht: Bijna 5 maanden geen bereik, niet kunnen bellen/smsen en niet gebeld kunnen worden

op 09 augustus 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Dit word nu mijn 5e maand dat ik niet bereikbaar ben en zelf niet kan bellen/smsen dit is te zot voor woorden. Inmiddels al 10 x naar de Vodafone winkel geweest wordt je afgewimpeld met nieuw simkaartje 2 x aan toe, mobiel is anderhalve week opgestuurd geweest bleek niets mee aan de hand te zijn. Na nog een paar x naar vodafone te zijn geweest kreeg ik pas een week geleden te horen dat ik een klacht in moet gaan dienen bij vodafone via de website of telefonisch. Heb ik via de website een klacht ingediend en ook gelijk gebeld. Krijg ik te horen dat ik voor 1 maand abonnementsgeld terug kon krijgen terwijl ik al 5 maanden geen bereik heb krijg ik dit te horen wat is nou 1 maand ik betaal elke maandere voor mijn abonnement 37,50 betekent het daniet niet dat ik dan gewoon recht heb op 4 maanden abonnementsgeld terug ? Echt een service van niks.. Vandaag weer bij vodafone geweest omdat ik een mailje kreeg van de klantenservice dat ze niet garanderen dat mijn bereik optimaal wordt en wimpelen ze me af met nog zolang mijn abonnement loopt 20% korting (wat begrijpen ze er nou niet aan dat ik niets aan m’n abonnement heb als ik bereikbaar ben waarom zou ik dan in godsnaam hiervoor nog gaan betalen?!) Of ik moest m’n telefoon maar even afbetalen €210 ?! Zolang ik niet bereikbaar ben waarom zou ik dan akkoord moeten gaan met 1 van beide ? Wat voor achterlijke service is dit nou! Zorg dat ik gewoon mijn nummer en telefoon behoud en ik naar een andere provider kan zonder enige kosten! Ik heb 5 maanden geen bereik waar betaal ik in godsnaam voor, mijn telefoon zou 15 euro pm kosten en mijn abonnement 37,50 die 37,50 heb ik 5 maanden geen gebruik van kunnen maken zorg dat dat dan op z’n minst verrekend wordt met de kosten van me telefoon die ik nu maandelijks nog af zou moete betalen !!!

Ik zal tevreden zijn wanneer 5 maanden abonnementsgeld verekent wordt met de telefoonkosten van 15 euro pm die ik nu nog zou moeten betalen aan vodafone zodat ik over kan gaan naar een andere provider. Of dat vodafone mij gratis zonder de telefoonkosten die ik maandelijks zou moeten afbetalen over kan laten gaan naar een andere provider.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door x.lindaa@hotmail.com