Klacht: Bijbetalen voor levering

op 07 juni 2021 over Zaranza.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik plaatste bestelling bij Zaranza.nl, en betaalde volledig, en had gratis levering. Het was voorradig en zou onmiddellijk verstuurd worden, bleek echter dat het niet vanuit Nederland komt, maar vanuit China! Na weken wachten werd het geleverd, maar ik moest nog 45,83 euro douanekost betalen, iets wat mij toch niet duidelijk was bij de bestelling. Ik heb daar onmiddellijk het bedrijf voor aangeschreven op 7/4, men beloofde mij de helft terug te betalen, maar ik meldde dat ik het volledig terugbetaald wou hebben. Vervolgens heb ik geen enkele reactie meer ontvangen, ook niet na mijn rappels op 7/4, 14/4, 15/4, 20/4, 01/05 en 11/05. puur bedrog dus.

Terugbetaling van mijn douanekost van 45,83 euro, betalingsbewijs heb ik hen al bezorgd. Als je iets koopt op een webshop in Nederland, en betaald volledig, met gratis verzending, dan is de koop gesloten. Zij zijn de verkopers en moeten dan opdraaien voor de extra kosten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zaranza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dimitrivdv