Klacht: Bijbetalen bij omruilen in andere maat

op 06 maart 2020 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling binnengekregen (nr: 350937535), hiervan passen een aantal dingen niet en deze wil ik omruilen in een andere maat. Wij hebben geen Hunkemöller winkel in de buurt dus in de winkel kan ik het niet omruilen. Nou vertelde een medewerker van jullie mij telefonisch dat ik dan mijn artikelen moet terug sturen en opnieuw moet bestellen in de juiste maat. De 20% korting die ik had op de artikelen i.v.m met een actie komt dan te vervallen! Dat klopt toch niet? Normaal gesproken als je in een winkel iets omruilt hoef je niet bij te betalen, maar bij jullie wel?
Hoe zit dat? Heb ik daar niet gewoon recht op?

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn producten mag omruilen in een andere maat zonder dat ik hiervoor iets bij moet betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Fam.Young