Klacht: Bij verhindering geen geld terug

op 24 september 2016 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Wij hadden een ziekenhuisgeval toen wij uit eten zouden gaan bij Chocoase Haarlem. We hebben gebeld om ons af te melden maar kregen geen gehoor dus later gemaild maar blijkbaar mocht dit niet baten want we stonden als no show en krijgen daarom ons geld niet terug en mogen er ook geen andere dag gebruik van maken. Ik snap het probleem niet want we hebben dus geprobeerd ons af te melden en ze hebben geld verdiend aan ons. Wij vinden dit belachelijk en willen gewoon ons geld terug.

Als we ons geld terug krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Social Deal

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Social Deal nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 11 januari 2018 om 09:27 geantwoord

Beste Jelle,

Dankjewel voor je melding. Deze heb je in 2016 ingediend via Klacht.nl. Echter zien wij dat de klacht nog niet op opgelost staat. Graag vernemen we in een reactie op dit bericht of we de klacht kunnen sluiten en of we eventueel nog iets voor je kunnen betekenen.

Ik kijk uit naar je reactie!

Groetjes,
Roxanne van Social Deal