Klacht: Bij overgang UPC naar Ziggo geen internetbeveiliging

op 15 augustus 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Bij de overgang van UPC naar Ziggo geen internetbeveiliging gehad. Het scherm toonde dat het abonnement verlopen was. Hiervoor Ziggo gebeld en volgens de medewerker had ik wel beveiliging en moest ik dit gegeven negeren.
Intussen kreeg ik virussen op mijn laptop en afgelopen dinsdag weer een Ziggo medewerker gesproken over dit abonnement,waarvoor ik wel betaalde. Gebleken is dat de beveiliging niet meer geactiveerd was en opnieuw ingesteld moest worden. Hetadvies was om de laptop eerst helemaal op te schonen en daarna de beveiliging van Ziggo te activeren. Het lijkt me reëel wanneer Ziggo de kosten voor het opschonen vergoed en ik het abonnementsgeld voor de beveiliging vanaf de overgangssituatie retour krijg.

Graag zie ik uw reactie tegemoet.

J.J.Kolmus
Molendijk 43A
3248 BA Melissant

Retour abonnementsgeld beveiliging en de kosten voor het opschonen van de laptop

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 060956