Klacht: Bij opzegging moet ik nog een heel jaar betalen. het kan niet per maand.

op 13 februari 2018 over Yourhosting in de categorie Websites - Building en Hosting

ben gelokt door de goedkope tarieven. Heb vervolgens nooit iets met de domeinnamen gedaan. Wilde al eerder opzeggen, heb het druk en was mijn login naam kwijt. nu zag ik op de factuur mijn klantnr en heb er werk van gemaakt. Nu blijkt dat ik nog een jaar door moet betalen ivm de kosten die zij moeten maken. Hoe kan dat als zij klanten kunnen lokken met prijzen van enkele euro’s?

Als zij mij een factuur in rekening brengen van 1 maand opzegtermijn

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yourhosting over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yourhosting in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yourhosting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yourhosting

Heeft op 14 februari 2018 om 10:29 geantwoord

Beset Nanette,

Vervelend om te horen dat je een verlenging hebt gehad, terwijl je dit niet wilde. Je geeft zelf aan dat je de opzegging niet tijdig hebt gedaan, omdat je druk was. Hier kunnen wij natuurlijk niet veel aan doen.

Wij bieden het eerste jaar een welkomsttarief van een EUR 1,- waar wij het eerste jaar verlies op maken. Vanaf het tweede jaar betaal je het reguliere tarief.

Ik zie dat je inmiddels een opzegging hebt geplaatst. Ik kan deze voor je annuleren en de opzegging plaatsten per einde contract. Zo kun je nog een jaar gebruik maken van je domeinnamen. Ik hoor graag of je hiermee akkoord gaat.

Groet René

Alle klachten die gemeld zijn door nanetteCoronel