Klacht: Bij herhaling geen reactie op melding incomplete levering

Joost Den Haag op 10 december 2019 over Kaartenhuis.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij onze bestelling van 150 zelf ontworpen kerstkaarten bleken er 35 enveloppen te weinig geleverd te zijn.
Tot 3 maal toe heb ik daar melding van gemaakt via het klachtenformulier van Kaartenhuis. Daar wordt niet op gereageerd, behalve de formele bevestiging dat ‘we zo snel mogelijk zullen antwoorden’.
Zeer ergerlijk dat je niet telefonisch kan contacten.
NB het betreft enveloppen in een afwijkend formaat. Anders had ik wel even een doos bij Action of Hema gekocht……

Gewenste Oplossing:

Nazending van de ontbrekende 35 enveloppen (op korte termijn, het betreft immers kerstpost).

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kaartenhuis.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Joost Den Haag