Klachten over Kaartenhuis.nl

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Kaartenhuis.nl zijn gemeld. Lees meer >

92% van alle klachten opgelost. Nog 36 klachten nodig voor een plaats in de categorie Internetshops - Wenskaarten

92%
14 klachten gemeld
0 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
13 klachten opgelost
3.3 /10
6 stemmen
6

Tijdslijn

Op vrijdag 24 aug heb ik kaartjes besteld voor een kinderfeestje dat plaats gaat vinden op 8 sept as. Zaterdag word ik gebeld door een mevrouw uit Drenthe, ik woon zelf in Gelderland, dat ze mijn kaartjes heeft ontvangen. Ik... Lees meer

Op 5-6-2018 10 ansichtkaarten met eigen foto besteld en betaald. Nu 16-6-2018 nog steeds niks ontvangen. Na een klachten melding kreeg ik een code twv 6.99 zodat ik zelf nieuwe kon bestellen maar de code werkt helemaal niet. En nu... Lees meer

Geachte mevrouw - mijnheer, Zondag 10 juni heb ik 30 verhuiskaarten met foto´s erop gemaakt via uw bedrijf. Bij deze bestelling heb ik 30 postzegels besteld. Hoe groot was mijn teleurstelling dat bleek dat er maar 10 postzegels bij de 30... Lees meer

Niet nakomen beloftes!

Klacht van op 12 april 2018 over Kaartenhuis.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Als je spijt betuigd en beloofd om € 3,90 (3 x € 1,30) zijnde het geïncasseerde bedrag terug te betalen moet je je ook aan je woord houden. Daarom blijf ik Kaartenhuis een onbetrouwbare organisatie vinden gezien het feit dat ze... Lees meer

op 6 januari uitnodigingen gemaakt en besteld via Kaartenhuis.nl. Via de mail geen bevestiging gekregen en tot op heden niet gehoord. Omdat ik geen bevestiging heb, heb ik ook geen ordernummer en kan ik via hun site geen contact leggen....... Lees meer