Klacht: Geluidsoverlast tot 1.50 wegens een niet aan mij doorgegeven event

op 22 september 2019 over Bij Bruurs in de categorie Hotels

Ik heb voor de nacht van zaterdag 219 een kamer geboekt in het sporthotel Bruurs in Baarle Nassau,en vervolgens bij de receptie omstreeks 16.15u ingecheckt en betaald per pin.
Bleek toen ik om 22.15u terugkwam naar het hotel er een evenement met fietsers bezig te zijn. Met gelegenheid om te blijven en na te drinken. Zowel binnen als buiten. Mijn kamer (nr11)was schuin onder het feestgedruis.
Dit is mij tijdens, en later bij de boeking op internet en of bij de receptie niet meegedeeld.
Ik vind dit een grote tegenvaller.
En heb tot 01.50u mensen onder mijn raam luid vrolijk kletsend gehad.
Personeel wilde om 01.35u niet op mijn aan bod in gaan om dan maar naar huis te gaan en mijn geld terug te geven.
Schande, vlek op vlek… Ik boek geen overnachting als er een feest aan de gang is in een hotel. Echter nu wel 90 euro betaald, voor een nacht met werkelijk aantoonbare overlast tot 1.50u. Men biedt mij een gratis overnachting aan voor ooit in de toekomst nog eens bij hun te overnachten.
Ik heb daar geen belang bij.
Mijn klacht is dus dat ik het niet waard vind om 90 euro voor deze overnachting te betalen, ik wens restitutie van het gehele bedrag of een groot gedeelte ervan.
Helaas ik krijg geen gehoor bij het personeel aan de receptie.

Ik zou tevreden zijn als Bruurs sporthotel te Baarle Nassau, na aantoonbare geluidsoverlast to 01.50u mij een groot gedeelte of het gehele bedrag terug zou storten op mijn rekening .

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bij Bruurs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door